Mail komt niet aan na verzending
Mijn uitgaande mails worden wel verstuurd maar niet afgeleverd behalve op mijn eigen mail adres. ik lees dat dit zou voortkomen door het versturen van te veel mails. in mijn geval is dat helemaal niet zo er worden maar een paar mails per week verstuurd. In mijn uitgaande mail wordt vermeld dat ze zijn afgeleverd maar ze worden ergens tegengehouden wat zeer vervelend is. graag een oplossing hiervoor
Goedemiddag,
Zojuist jou ook via de chat gesproken. Hierbij mijn antwoord van de chat:
Bedankt voor jouw bericht. Ik heb jouw domeinnaam gecontroleerd en zie dat deze geblokkeerd is in het spamfilter vanwege het versturen van te veel e-mails.
De huidige limiet voor jouw domein is 50 e-mails per 24 uur, en het lijkt erop dat je meer dan 50 e-mails hebt verstuurd.
Hoeveel e-mails verstuur je normaal gesproken? We kunnen de limiet verhogen als je daar een geldige reden voor hebt.
Als je deze hoeveelheid e-mails niet zelf hebt verstuurd, adviseer ik je om:
- De wachtwoorden van je e-mailadressen te wijzigen voor de veiligheid
- Je computer te scannen op virussen en spyware
Let op: elk adres in de CC en BCC telt als een aparte e-mail. 50 ontvangers in de BCC, bereik je direct de limiet.
Laat het me weten als je nog vragen hebt.
Het verhogen van de e-maillimiet regel je door een e-mail te sturen naar de helpdesk. Leg daarin uit waarom je een hogere limiet nodig hebt.
Dat is eigenlijk alles. Daarna kun je meer e-mails versturen dan de standaardlimiet.