Waar hoge kwaliteit en lage prijzen samenkomen
globe
Terug naar Helpdesk
Geen toegang tot je webmail? Zo los je het op

Plotseling geen toegang meer tot je webmail? Geen paniek - dit komt vaker voor dan je denkt.

Er zijn twee hoofdscenario's. Laten we kijken welke op jouw situatie van toepassing is.

Scenario 1: Je ziet het inlogscherm niet eens

Wanneer je de webmail inlogpagina op https://mail.site.eu helemaal niet kunt bereiken, dan is je IP-adres geblokkeerd.

Hoe kan dit?

Je IP wordt geblokkeerd na te veel mislukte inlogpogingen. Dit gebeurt meestal doordat:

  • Je een verkeerd wachtwoord gebruikt
  • Je domeinnamen hebt opgezegd maar vergeten bent ze van je apparaten te verwijderen
  • Je een domeinnaam naar ons hebt verhuisd maar je apparaten nog steeds de oude wachtwoorden gebruiken

De oplossing is eenvoudig:

  1. Ga naar whatismyip.com
  2. Kopieer je IP-adres
  3. Stuur het naar ons via chat of e-mail

We deblokkeren je meteen. Daarnaast vertellen we je precies waarom je geblokkeerd was.

Scenario 2: Je ziet het inlogscherm wel

Goed nieuws: je IP is niet geblokkeerd.

Zie je het webmail inlogscherm wel maar heb je nog steeds geen toegang tot je e-mail? Volg dan onze uitgebreide stap-voor-stap handleiding: Geen toegang tot je e-mailadres? Volg deze handleiding

Deze handleiding helpt je bij het oplossen van veelvoorkomende problemen met e-mailtoegang.

Samengevat

Onthoud:

  • Zie je de inlogpagina niet? Je IP is geblokkeerd. Stuur ons je IP-adres.
  • Zie je de inlogpagina wel? Volg onze handleiding voor e-mailproblemen.

In beide gevallen zorgen we ervoor dat je snel weer toegang hebt tot je webmail. Hulp nodig bij e-mail instellen?

Klaar om jouw domein te zoeken?

Niet het antwoord gevonden dat je zocht?

Vergeet niet dat je altijd kunt chatten met één van onze professionele medewerkers!

Nieuwe artikelen toegevoegd