Plotseling geen toegang meer tot je webmail? Geen paniek - dit komt vaker voor dan je denkt.
Er zijn twee hoofdscenario's. Laten we kijken welke op jouw situatie van toepassing is.
Scenario 1: Je ziet het inlogscherm niet eens
Wanneer je de webmail inlogpagina op https://mail.site.eu helemaal niet kunt bereiken, dan is je IP-adres geblokkeerd.
Hoe kan dit?
Je IP wordt geblokkeerd na te veel mislukte inlogpogingen. Dit gebeurt meestal doordat:
- Je een verkeerd wachtwoord gebruikt
- Je domeinnamen hebt opgezegd maar vergeten bent ze van je apparaten te verwijderen
- Je een domeinnaam naar ons hebt verhuisd maar je apparaten nog steeds de oude wachtwoorden gebruiken
De oplossing is eenvoudig:
- Ga naar whatismyip.com
- Kopieer je IP-adres
- Stuur het naar ons via chat of e-mail
We deblokkeren je meteen. Daarnaast vertellen we je precies waarom je geblokkeerd was.
Scenario 2: Je ziet het inlogscherm wel
Goed nieuws: je IP is niet geblokkeerd.
Zie je het webmail inlogscherm wel maar heb je nog steeds geen toegang tot je e-mail? Volg dan onze uitgebreide stap-voor-stap handleiding: Geen toegang tot je e-mailadres? Volg deze handleiding
Deze handleiding helpt je bij het oplossen van veelvoorkomende problemen met e-mailtoegang.
Samengevat
Onthoud:
- Zie je de inlogpagina niet? Je IP is geblokkeerd. Stuur ons je IP-adres.
- Zie je de inlogpagina wel? Volg onze handleiding voor e-mailproblemen.
In beide gevallen zorgen we ervoor dat je snel weer toegang hebt tot je webmail. Hulp nodig bij e-mail instellen?
Niet het antwoord gevonden dat je zocht?
Vergeet niet dat je altijd kunt chatten met één van onze professionele medewerkers!