Waar hoge kwaliteit en lage prijzen samenkomen
globe
Terug naar forum home

E-mail

E-mail feedback

E-mail

Helaas is het niet mogelijk te mailen vanuit een sub-domein. Dit is jammer. Een klant zou dit wel graag willen. Hij heeft namelijk meerdere sub-domeinen en hier hangen ook meerdere mailadressen aan. Dit weerhoudt hem om zijn domein te verhuizen.

27-03-2025
0 replies

De uitgaande mail van mijn gans domein ( alle gebruikers)werd geblokkeerd door jullie spamfilter. Enkel de mails binnen het domein werden afgeleverd. Blijkbaar (volgens de helpdesk) omdat een van de gebruikers >50 mails verstuurde op 24 uur tijd. Mails ontvangen bleef prima werken. De helpdesk heeft het probleem opgelost ( gedeblokkeerd), op zich is dat prima. Die hulp kwam er na contact via de chat , want de email naar support@site.nl gisteren is ook bij jullie niet afgeleverd (!) Ik vind het echter vreemd dat geen enkele van de gebruikers, ook niet de hoofdgebruiker) een melding krijgt van die blokkering. De verzonden mails komen keurig in het "verzonden" postvak te staan, dus gaat elke gebruiker er van uit dat die mail is afgeleverd ... niet dus. Op die mannier zij er , vemoedelijk gedurende 12 dagen belangrijke mails verstuurd die niet zijn aangekomen.

06-02-2025
1 replies

Ik zie momenteel geen mogelijkheid om een mail te markeren als spam. Enkel de mogelijkheid om mails die onterecht in de spam zitten te whitelisten. Is dit iets wat in de toekomst nog komt? Want nu mist de spamfilter helaas nog wel eens wat spam

28-11-2024
1 replies

Hey, sorry for writing in english, i don't want to confuse you with my embarrasing dutch. I can't access email accounts i've created recently (> 15min ago) using the provided password. However, the old ones are working just fine. Can you kindly look into that?

27-09-2024
4 replies

Beste , Kan de spamfilter uitgeschakeld worden ? ik ondervind dat ik nog veel mails niet ontvang omdat ze plots in de spamfilter zitten ?. zelfs al heb ik al van bepaalde mensen al mail ontvangen ! Gisteren tijdens het heen en weer mailen met een klant zat de mail plots in de spam ? dus was de conversatie afgebroken ?? Ik vind dit uiterst vervelend , normaal krijg ik dan de dag er op een spam report waar ik dan deze mails terugvind. Dus ik had graag gewoon de spamfilter kunnen uitschakelen ?

20-09-2024
3 replies

Wanneer men gebruik maakt van diensten die een code sturen als extra verificatie merkt men dat deze code’s meestal verlopen zijn omdat deze te laat in de mailbox arriveren. Ik heb dit ook getest met andere mailproviders en dat gaat wel goed.

29-07-2024
12 replies